МАКЕДОНЕЦОТ Е КАКО ПИРЕЈОТ

Author: MacedonianGirl / Labels:

МАКЕДОНЕЦОТ Е КАКО ПИРЕЈОТ
Пирејот е троскотна трева, ти колку сакаш кини ја,куби ја, кошкај ја, таа само малку да се допре до земјата и пак ќе изникне, нема спас од таа трева.

Браќа Македонци да ја заслужиме гордоста на нашиот народ маченик .Живееме ли-за Македонија да живееме,умираме ли-за Македонија да умираме,така што живи или мртви-на Македонија да и припаѓаме!
Македонците се тие што ја прават Македонија,бидејки без Македонците ќе ја нема Македонија.

... Ако Македонија сака да биде свој сопствен господар и господар на својата сопствена судбина, ако денес таа сака да се ослободи од неправедниот тиранин што ја угнетува со векови, и ако утре сака да биде подготвена да се бори против сите оние кои би сакале да ја узурпираат нејзината територија и да воспостават своја доминација, потребно е да започне со тоа што ќе ја употреби својата сила за воспоставување на едно нераскинливо национално обединување!...

2 comments:

MacedonianGirl said...

Живот давам, земја не оставам
да ја гази куче душманско,
нашта крв е стара македонска
Гоце Делчев, Карев, Сандански.

Живот давам, земја не оставам
да ја гази куче душманско,
нашта крв е стара македонска
Александар Македонски

†...Македонија Вечна...†

Anonymous said...

Prekrasen blog.Bravo ^_^
Zapomnete:
„Narod so eden odzemen život ne umira, nitu se uništuva,tuku toj narod od duhot na mačenikot povtorno voskresnuva“Lazo Angelovski

Makedonija na Makedoncite!

Pozdrav.

I, Macedonian on Blog.com.mk Macedonian Links Video Macedonia Macedonian Music I, Macedonian Macedonian Blogs Stamps Macedonia Macedonia Search